Zamierzone efekty dotyczące doskonalenia komunikacji z pacjentem, aspekt międzykulturowy

  • Ponieważ okres dojrzewania obejmuje różne etapy rozwojowe, skuteczna komunikacja zarówno z pacjentem, jak i jego rodziną ma kluczowe znaczenie. Edukacja powinna rozpocząć się w rodzinie, podkreślając znaczenie ciągłej rehabilitacji pomiędzy zaplanowanymi sesjami z terapeutą.
  • Młodzież może wykazywać oznaki introwertyzmu z powodu wadliwej postawy ciała, doświadczać problemów kosmetycznych lub odczuwać dyskomfort i zwiększone napięcie mięśni. Istotne jest budowanie zaufania między nastolatkami a nami, fizjoterapeutami, poprzez poprawę komunikacji. Zapewnij nastoletniego pacjenta, że nie jest sam ze swoim problemem i zaproś do udziału w sesjach grupowych.
  • Zamierzonym efektem tej lekcji jest umiejętność pracy z pacjentem w wieku młodzieńczym oraz przekazywania wyników badań i dalszych procedur, metod terapii w sposób uwzgledniający wrażliwość i kulturę.

W tej lekcji dowiesz się, jak nastolatek może zareagować na program korekcji wady postawy, z jakimi trudnościami psychicznymi i społecznymi nastolatka możesz mieć do czynienia oraz jakie można zaobserwować sposoby radzenia sobie z problemem wady kręgosłupa u pacjenta.

Otrzymasz również wskazówki dotyczące tego, jak reakcje nastolatków mogą się różnić w zależności od kultury i kraju pochodzenia oraz jak zachować szacunek dla przekonań i tradycji kulturowej nastolatków, będąc jednocześnie skutecznym terapeutą. 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *